joi, 18 decembrie 2008

I Get Along

**


M-am intors.


A trecut ceva timp de cand nu am sters praful prin blog. Bine ca m-am intors , nu de alta dar isi stricau oamenii plamanii.


Intre timp nu s-a intamplat mare lucru. Vacanta a fost revigoranta, inceputul liceului a fost dezolant. M-am invartit intr-un cerc obscur al dilemelor. Ma invart in continuare.


Lunile au zburat fara esenta. Fara noima. M-am indopat cu sperante , bere si muzica buna. Am sorbit carti , am savurat cani de ceai. Am ascultat stropi de ploaie , m-am transpus in melodii bezmetice. Am pus viitorul in spatele trecutului.


Voi incerca sa-mi vizitez "apartamentul virtual" cat mai des , sperand ca amprenta timpului nu va clinti structura de rezistenta a cuvintelor.

Toate cele bune ,

a.c.



** The Libertines - i get along - EP cover art
rough trade records ©
Publicat de andi la 12/18/2008 02:23:00 a.m. |  
Etichete:

6 comentarii:

Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom)